Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Als u op één van de vragen klikt, opent het antwoord eronder.
Voor de algemene voorwaarden van de FlipPas verwijzen wij graag naar dit document.
Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Als u op één van de vragen klikt, opent het antwoord eronder.
Voor de algemene voorwaarden van de FlipPas verwijzen wij graag naar dit document.
Aanvragen mantelzorgcompliment 2023
Ook in 2023 worden alle mantelzorgers door Gemeente Tiel beloond met een FlipPas tegoed van €125,00. Het compliment kan van 1 augustus t/m 31 oktober worden aangevraagd via Mozaiëk Welzijn. Als u liever het aanvraagformulier met de hand invult, dan kan deze worden opgehaald bij:
Mantelzorgers die al een FlipPas hebben, krijgen automatisch €125,- bijgeschreven op hun FlipPas. Mantelzorgers die nog geen FlipPas hebben kunnen er één ophalen, de mantelzorger krijgt informatie op welke manier dat gaat gebeuren. Ook vergoedt de gemeente de kosten van een parkeervergunning voor de mantelzorger.
Geldigheid opwaardeercode mantelzorgtegoed 2022
De codes van het mantelzorgtegoed van 2022 blijven tot 31 augustus 2023 te gebruiken. Zorg dus dat u voor deze tijd het tegoed op uw FlipPas hebt gezet.
Koppelen pasjes
Het tegoed op het mantelzorgaccount is persoonsgebonden en hierdoor niet deelbaar. Het tegoed kan dus niet worden gekoppeld met een andere pas.
Ja, de FlipPas heeft een starttegoed van 50 punten. Deze punten worden door de verkopende partner op de FlipPas gezet.
U kunt uw FlipPas opzeggen door een mail te sturen naar flippas@hartvantiel.nl.
U gaat naar één van de deelnemende winkeliers en u koopt een FlipPas voor €2,50. Vervolgens kunt u het gewenste bedrag op de FlipPas laten zetten. Voorbeeld: u wilt €20,00 cadeau doen en laat dit om zetten in 2.000 punten op de FlipPas. U betaalt dan aan de winkelier €22,50. Dit kunt u bijvoorbeeld doen voor een verjaardag of aan iemand die u uitnodigt om een keer Tiel te komen bezoeken.
Via onderstaande handleiding wordt stap voor stap uitgelegd hoe u uw wachtwoord voor ‘Mijn FlipPas’ kunt aanmaken.
Ja, dat kan! Op de FlipPas kan een tegoed worden gezet als kerstcadeau of als blijk van dank. Jaarlijks worden er duizenden euro’s uitgegeven aan landelijke cadeaubonnen. De FlipPas combineert het gevoel van een cadeau met een lokale besteding. Werkgevers kunnen hierover contact opnemen met de FlipPas-organisatie, stuur hiervoor een e-mail naar flippas@hartvantiel.nl.
Nee, gespaarde punten kunnen niet direct gebruikt worden in dezelfde transactie.
Jazeker, dat kan! U kunt in uw account verschillende passen aan elkaar koppelen.
Door in te loggen in uw eigen account kunt u al uw gegevens inzien en aanpassen.
U kunt punten inwisselen tegen korting en ondernemers kunnen extra korting geven aan houders van de FlipPas. Op welke wijze daar invulling aan wordt gegeven, is aan de creativiteit van de ondernemer. Acties zullen zo veel als mogelijk via deze website kenbaar worden gemaakt.
Nee, u krijgt geen punten over een aankoop die (deels) met punten wordt betaald.
Nee, de kaart is persoonlijk. Dit is om misbruik tegen te gaan, u kunt om een legitimatie gevraagd worden.
De FlipPas punten zijn te besteden bij de deelnemende ondernemers in Tiel.
Door in te loggen op uw FlipPas account, kunt u zien hoeveel punten u heeft gespaard.
Uw gegevens worden alleen gebruikt voor de administratie en om u op de hoogte te houden van (nieuwe) spaarmogelijkheden en acties. De gegevens worden beschermd volgens de wet op de privacy en de partner van FlipPas, de Loyalty Group, is aangesloten bij het college bescherming persoonsgegevens.
De FlipPas kost €2,50 en is verkrijgbaar bij alle deelnemende ondernemers.
Als u uw FlipPas kwijt bent, blokkeer dan zo snel mogelijk uw account. U kunt dan het saldo laten overschrijven op een nieuwe pas, belangrijk is dat u uw nieuwe FlipPas pas registreert nadat de punten zijn overgezet. Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar flippas@hartvantiel.nl.
In principe blijft het tegoed op de FlipPas onbeperkt geldig zolang het spaarsysteem loopt. Indien er echter gedurende een periode van twee jaar geen punten op een pas zijn bij- of afgeschreven, dan worden de punten geannuleerd en kunnen niet meer worden besteed.