Op 6 september is het koopzondag in Tiel!

Radius: Uit
Radius:
km Stel zoekstraal in
Zoek

Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Als u op één van de vragen klikt, opent het antwoord eronder.

Heeft de FlipPas een starttegoed?

Ja, de FlipPas heeft een starttegoed van 50 punten. Deze punten worden door de verkopende partner op de FlipPas gezet.

Hoe kan ik mijn FlipPas opzeggen?

U kunt uw FlipPas opzeggen via uw account of door een mail te sturen naar flippas@hartvantiel.nl.

Hoe kan ik iemand een FlipPas cadeau doen?

U gaat naar één van de deelnemende winkeliers en u koopt een FlipPas voor €2,50. Vervolgens kunt u het gewenste bedrag op de FlipPas laten zetten. Voorbeeld: u wilt €20,00 cadeau doen en laat dit om zetten in 2.000 punten op de FlipPas. U betaalt dan aan de winkelier €22,50. Dit kunt u bijvoorbeeld doen voor een verjaardag of aan iemand die u uitnodigt om een keer Tiel te komen bezoeken.

Hoe maak ik een wachtwoord aan voor ‘Mijn FlipPas’?

Via onderstaande handleiding wordt stap voor stap uitgelegd hoe u uw wachtwoord voor ‘Mijn FlipPas’ kunt aanmaken.

  • Klik op inloggen
  • Vul uw e-mailadres in het aangegeven veld
  • Klik op ‘Wachtwoord vergeten/wijzigen
  • Er opent zich een nieuw scherm: Klik op ‘Versturen’
  • U ontvangt een e-mail met daarin een linkje.
    Als u daarop klikt komt u op een pagina waar u uw wachtwoord kunt maken.
  • Met dit wachtwoord en uw e-mailadres kunt u:
    1. Inloggen op de website https://flippas.nl/mijn-flippas/.
    Daar kunt u
    – Uw saldo bekijken
    – Het aantal transacties zien en de datum van de laatste transactie (Let op: na de
    start van de nieuwe inlogprocedure in november is het aantal transacties op 0
    gezet)
    – Uw persoonlijke gegevens aanpassen
    – Een vouchercode invoeren, als u die bijvoorbeeld als geschenk heeft ontvangen
    – Meerdere FlipPassen aan elkaar koppelen.
    2. Inloggen op de app op uw smartphone

Kan ik als werkgever de FlipPas cadeau doen aan mijn personeel?

Ja, dat kan! Op de FlipPas kan een tegoed worden gezet als kerstcadeau of als blijk van dank. Jaarlijks worden er duizenden euro’s uitgegeven aan landelijke cadeaubonnen. De FlipPas combineert het gevoel van een cadeau met een lokale besteding. Werkgevers kunnen hierover contact opnemen met de FlipPas-organisatie, stuur hiervoor een e-mail naar flippas@hartvantiel.nl.

Kan ik de gespaarde punten direct gebruiken in dezelfde transactie?

Nee, gespaarde punten kunnen niet direct gebruikt worden in dezelfde transactie.

Kan ik met meerdere mensen samen sparen?

Jazeker, dat kan! U kunt in uw account verschillende passen aan elkaar koppelen.

Kan ik mijn gegevens inzien of wijzigen?

Door in te loggen in uw eigen account kunt u al uw gegevens inzien en aanpassen.

Krijg ik korting met de FlipPas?

U kunt punten inwisselen tegen korting en ondernemers kunnen extra korting geven aan houders van de FlipPas. Op welke wijze daar invulling aan wordt gegeven, is aan de creativiteit van de ondernemer. Acties zullen zo veel als mogelijk via deze website kenbaar worden gemaakt.

Krijg ik punten over een aankoop die ik (deels) met punten betaal?

Nee, u krijgt geen punten over een aankoop die (deels) met punten wordt betaald.

Mag iedereen mijn kaart gebruiken?

Nee, de kaart is persoonlijk. Dit is om misbruik tegen te gaan, u kunt om een legitimatie gevraagd worden.

Waar kan ik punten op mijn pas besteden?

De FlipPas punten zijn te besteden bij de deelnemende ondernemers in Tiel.

Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb?

Door in te checken op uw FlipPas account, kunt u zien hoeveel punten u heeft gespaard.

Wat doet de FlipPas organisatie met mijn gegevens?

Uw gegevens worden alleen gebruikt voor de administratie en om u op de hoogte te houden van (nieuwe) spaarmogelijkheden en acties. De gegevens worden beschermd volgens de wet op de privacy en de partner van FlipPas, de Loyalty Group, is aangesloten bij het college bescherming persoonsgegevens.

Wat kost de pas en waar kan ik hem kopen?

De FlipPas kost €2,50 en is verkrijgbaar bij alle deelnemende ondernemers.

Wat moet ik doen als ik mijn FlipPas verloren ben?

Als u uw FlipPas kwijt bent, blokkeer dan zo snel mogelijk uw account. U kunt dan het saldo laten overschrijven op een nieuwe pas, belangrijk is dat u uw nieuwe FlipPas pas registreert nadat de punten zijn overgezet. Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar flippas@hartvantiel.nl.

Zit er een geldigheidsdatum op de FlipPas en/of het geschonken tegoed?

In principe blijft het tegoed op de FlipPas onbeperkt geldig zolang het spaarsysteem loopt. Indien er echter gedurende een periode van twaalf maanden geen punten op een pas zijn bij- of afgeschreven, ontvangt de houder een brief waarin hierop geattendeerd wordt. Als daarna gedurende een periode van drie maanden nog steeds geen punten zijn bij- of afgeschreven, zal het saldo met onmiddellijke ingang, zonder voorafgaande kennisgeving worden opgeheven. De punten worden dan geannuleerd en kunnen niet meer worden besteed.